Kiszállás

Hibabejelentést követően a kiszállás mihamarabb megtörténik. Vidékre történő kiszállási díj minimális km díj mellett történik. Ünnepnapi kiszállás a normál ár kétszerese. Az Ön érdeke is, hogy a hibabejelentés során pontos leírást adjon a hibáról. Szükséges adatok megadását a Kapcsolat menüben találja. A hibabejelentés előtti teendők a GYIK almenüben.
GYIK

Bevizsgálás

Hiba megállapítása és árajánlat kialakítása. A javítások 90%-a helyszínen történik. A bevizsgálási díj csak akkor kerül felszámításra, ha a javítás költsége miatt úgy dönt hogy nem kéri a javítást, a bevizsgálás során derül ki, hogy több hibája is van a készüléknek és a javítása nem gazdaságos, egyéb ok miatt nem kéri a javítást.
Árak

Szakszerű javítás

Nem csak a mechanikus, hanem az elektronika, vezérlő panel hibás háztartási gépek javítását is vállalom. Minden munkámra garanciát vállalok! A beszerelt alkatrészekre 6 hónap a garancia.
Árak

Háztartási gépek felújítása

A használt gépek néha többet érnek mint egy új. Érdemes felújíttatni. A felújítás során a felhasznált új alkatrészekre gyártói garancia van, legtöbbször 6-12 hónap. A munkámat mindig a tőlem elvárható maximális precizitással látom el.
Árak

Szakvélemény készítés

Szerencsés esetben biztosítás van meghibásodott készülékére kötve. Amennyiben szükséges, a hibáról szakvéleményt tudok kiállítani a biztosító részére. Szakvéleményemet minden esetben a biztosító elfogadta.
Árak

Egyéb meghibásodások

A helyszíni javítás, beépítés folyamán előre nem látható a háztartási gépekhez szükséges víz, villany, egyéb nem a szolgáltatás szakterületéhez kapcsolódó eszközök hibaelhárítását, javítását nem vállalom, a hibát nem tudom elhárítani. Ezen eszközök meghibásodására felelősséget nem vállalok. Kérem megértését, mivel nem vagyok vízszerelő, villanyszerelő, sem asztalos, ennek ellenére lehetőségemhez mérten igyekszem ezeket elkerülni.
GYIK

Galéria